Afvallen na zwangerschap gemakkelijker dan je denkt!

http://www.youtube.com/watch?v=88qALDUq4UA

Het can be normaal dat je additional kilo’s vasthoudt na je zwangerschap. Tijdens je zwangerschap kom je gemiddeld tussen de 15 durante 15 kilo aan. Een child weegt bij z’n geboorde zo’n 3½ kilo, het vruchtwater, signifiant placenta en p vruchtvliezen wegen samen ongeveer 1½ kilo. Verder heb je een actu additional bloed aangemaakt, hou je nog vocht substantial en zijn je borsten zwaarder geworden. Bij signifiant bevalling raak je ongeveer A few kilo kwijt en een deel van het vocht en vet verdwijnt vanzelf in een aantal weken daarna.

Je curved Being unfaithful maanden zwanger geweest durante je hebt een wondertje author de wereld gezet. Nu duurt het ook nog een tijdje voor je lichaam om ght ontzwangeren. Het is actually ontzettend belangrijk dat je nu juist goed voor je lichaam zorgt. Je baby zorgt voor grote veranderingen within je leefstijl durante dat kost veel energie. Neem rustig delaware tijd om je overtollige kilo’s kwijt ght raken durante zorg dat je goed en gezond eet. Het geven vehicle borstvoeding helpt ook, je spreekt satisfied het geven truck borstvoeding namelijk je vetreserves aan. Als je borstvoeding geeft verbrand je for every dag ing gauw zo’n Five hundred calorieën additional.

P kilo’s die niet one on one verdwijnen kunnen met een aantal handige tips ook als sneeuw voor p zon verdwijnen, zonder dat je er radicaal voor author dieet hoeft te gaan. Hierbij spreekt het uiteraard voor zich dat je gezond en gebalanceerd eet!

Drink plenty of water, water, drinking water durante nog eens water. Vervang frisdranken en vruchtensappen voor normal water durante help je lichaam je stofwisseling author gang ght brengen en zichzelf vehicle binnen ght reinigen.

Eet proteïnerijke, gezonde goodies zoals gekookte eieren, in terms of, noten durante rozijnen.
Eet voor mager vlees zoals kipfilet, mager rundvlees
durante natuurlijk in terms of.

Eet geen Gentle regarding Vetarme producten. Deze zijn throughout meestal niet zo gezond door p toegevoegde geharde plantaardige vetten en/of fructose siroop.

Kies bij het eten vehicle koolhydraatrijke producten voor delaware volkoren varianten throughout plaats van signifiant ‘witte’ bewerkte producten zoals wit generation durante witte pasta.

Eet geen fastfood producten, zoals Patat, kroketten of frikadellen.
Begin (zodra je dit kunt) satisfied wat lichte lichaamsbeweging, zoals een lekkere wandeling fulfilled je infant inside signifiant kinderwagen.

Ga vaker lopen, doorway bijvoorbeeld minder vaak p car lo nemen, involving parkeer je wat verder weg. Neem delaware snare throughout plaats truck p elevate, involving ga wat vaker fietsen.

Borstvoeding is niet alleen back heel goed voor je kleine, maar ook voor jouw slanke lijn. Borstvoeding spreekt je vetreserves aan en vaak verbrandt je ing gauw Five-hundred calorieën additional.

Volg een gebalanceerd voedingspatroon zoals het Mentale Dieet Prepare, waarbij je lichaam signifiant tijd krijgt op een gezonde manier weer ‘in vorm’ lo komen.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s